Az IBSystem® egy olyan vállalatirányítási rendszer, amely egyszerűsített bevezetési és támogatás módszertanával és testre szabott funkcionalitásával alkalmas kis- és közép vállalatok belső folyamatai, operatív, és adminisztratív tevékenységei és a vezetői döntéshozatal teljes körű informatikai támogatására. A rendszer a különféle iparágak speciális követelményeihez adaptálható.
![]() | Az IBSystem használata lehetővé teszi, hogy egy vállalkozás ne kényszerüljön jelentős összegeket a saját informatikai hálózat kiépítésébe, szakemberek külön megbízásába fektetni. |
![]() | |
![]() | A licenc díj gyakorlatilag egy egyenletes költségterhet jelent, amit addig alkalmaz a vállalkozás, ameddig számára megéri. |
![]() | |
![]() | A díjért cserébe a vállalkozás megkapja az információbiztonság alapvető feltételeit, a hálózati szintű felhasználást, a felhő adattárolást és a vállalkozási adatok biztonsági mentését. |
![]() | |
![]() | Az IBSystem ® a piacvezető Oracle Rdbms Server adatbázis-kezelőt használja a rendszer adatainak hatékony és biztonságos kezelésére. |
![]() | |
![]() | Az IBSystem ® programrendszer az Oracle adatbázis-kezelő minden a Oracle által támogatott verziójával kompatibilis, az adatbázis- szervernek minden olyan szerver operációs rendszer választható melyet az adatbázis gyártója támogat. Így a Windows, Linux rendszerektől a nagygépes Unix változatokig terjed a választható platformok köre. |
A vállalkozások számviteli rendszerét több alapvető szolgáltatással biztosítja az IBSystem rendszer.
Ez az oldal a pillanatnyi raktári készletértéket mutatja Raktárankénti aktuális készlet összesen” nevű táblázatban.
Az Áruforgalom modul tetszőleges ágazati profilú vállalat áruforgalmának – a beszerzések és értékesítések – teljes körű menedzselésére alkalmas. A felhasználói üzleti logikát rugalmasan támogató megoldás segítségével lehetővé válik a pontos nyilvántartás, az árkedvezmények sokszínű rendszere, áttekinthetővé válik a teljes beszerzési és értékesítési folyamat az ajánlattól a számlázásig.
A modul integránsan kapcsolódik a Készlet, Pénzügy és Termelés modulokhoz, ezáltal számos funkció végigvezethető a teljes gazdálkodási tevékenységen.
A Készlet modullal együtt komplex logisztikai megoldást nyújt a felhasználók részére.
Ez az oldal a pillanatnyi raktári készletértéket mutatja Raktárankénti aktuális készlet összesen” nevű táblázatban.
Az Eszköz modul biztosítja a mindenkori törvényi előírásoknak megfelelően az immateriális javak és tárgyi eszközök analitikus nyilvántartását.
Ez az oldal a pillanatnyi raktári készletértéket mutatja Raktárankénti aktuális készlet összesen” nevű táblázatban.
A Főkönyv modul egy általánosan felhasználható, ágazat független könyvelési program. Biztosítja, hogy a különböző, integrált modulokból automatikus könyveléssel az adatok a megfelelő módon, a megfelelő főkönyvi számlákra kerüljenek. Ezzel a szintetikus nyilvántartással a rendszer minden pillanatban biztosítani tudja a könyvviteli rendszer zártságát és a mérlegvalódiságot.
A Főkönyv a rendszerbe épített automatikus könyvelési illetve ellenőrzési funkcióiknak köszönhetően könnyű, gyors és pontos könyvelési munkát tesz lehetővé.
A szabadon, a felhasználó igényei szerint paraméterezhető automata költségfelosztó és a kontírozási szabályokkal előre definiálható gazdasági események hatékonnyá teszik magát a könyvelési munkát is, több időt hagyva az érdemi elemzésekre, ellenőrzésekre.
Ez az oldal a pillanatnyi raktári készletértéket mutatja Raktárankénti aktuális készlet összesen” nevű táblázatban.
A Pénzügy modul teljeskörűen támogatja a klasszikus pénzügyi folyamatokat, kimenő számlák, belső számlák, helyesbítő számlák, gyűjtőszámlák készítését, a szállítói bizonylatok tételszintű rögzítését, a vevői és szállítói folyószámlák vezetését, a napi bank- és pénztárcsomagok kezelését, valamint a saját dolgozókkal kapcsolatos pénzügyi és gazdasági események menedzselését.
![]() | Hathatós segítséget nyújt az elektronikus ÁFA bevallás elkészítéséhez. |
![]() | |
![]() | A szabadon paraméterezhető folyószámla lekérdezés, határidős kintlévőség lista készítési lehetőség a követelések és kötelezettségek erős kontrollját teszi lehetővé. |
![]() | |
![]() | Biztosítja a pénzügyi terület naprakész analitikáját, időszaki Cash- Flow jelentésekkel teljeskörűen támogatja a pénzgazdálkodást. |
Ez az oldal a pillanatnyi raktári készletértéket mutatja Raktárankénti aktuális készlet összesen” nevű táblázatban.
A lapon megjelenítésre kerül a vállalkozás évenkénti árbevétele havi bontásban.
További fő funkciók:
Ez az oldal a pillanatnyi raktári készletértéket mutatja Raktárankénti aktuális készlet összesen” nevű táblázatban.
A lap megjeleníti a kiválasztott vevő lekérdezés időpontjáig megvalósult számlaforgalmát, ill. megrendelései évenként összes értékét grafikus formában.
További fő funkciók:
Ez az oldal a pillanatnyi raktári készletértéket mutatja Raktárankénti aktuális készlet összesen” nevű táblázatban.
Ez az oldal a pillanatnyi raktári készletértéket mutatja Raktárankénti aktuális készlet összesen” nevű táblázatban.
A kimutatás a szállítói tartozások főkönyvi változását mutatja, mindig az előző időszakhoz viszonyítottan. A lapon látható grafikon ennek a változásnak vizuális megjelenítése.A kimutatás a szállítói tartozások főkönyvi változását mutatja,mindig az előző időszakhoz
További fő funkciók:
Ez az oldal a pillanatnyi raktári készletértéket mutatja Raktárankénti aktuális készlet összesen” nevű táblázatban.
Az iVIR egy egyszerűen használható web böngésző alapú szoftver, amely nemcsak a nagyvállalatok számára teszi elérhetővé, az üzleti adatokat, elemzéseket. Segítségével vállalt mérettől függetlenül mind a vállalkozás felső vezetése, kontrollere, mind az ügyintéző munkatársai számára a döntéshozatalhoz, az elemző munkához és a napi operatív munkához készíthetők gyorsan, hatékonyan látványos, célratörő lekérdezések, elemzések grafikus felületen, könnyen áttekinthető grafikonokkal, táblázatokkal.
Az iVIR képes különálló területekről, rendszerekből, illetve adatforrásokból származó adatokat összekapcsolni, a közöttük lévő összefüggéseket feltárni és megjeleníteni.
A Szolgáltatás modul (Szerviz munkalap) bármely, teher- és gépjármű, informatikai, irodai berendezés javítással és karbantartással foglalkozó vállalkozás szolgáltatási tevékenységének adatáramlási rendszerét alkalmas lefedni.
A modul “operatív” programjai végigkövetik egy-egy szolgáltatási (javítási) munka teljes ciklusát, az előjegyzés felvételétől egészen a készre jelentett munkalap kiszámlázásáig. A Szolgáltatás modul az IBSystem® Business egyik opciója, mely adatkapcsolatban áll az alaprendszer Készlet, Főkönyv és Pénzügy moduljaival.
További fő funkciók:
![]() | Javítási munka előjegyzésbe vétele; |
![]() | |
![]() | Megrendelés felvétel; |
![]() | |
![]() | Munkalap generálás; |
![]() | |
![]() | Anyagok és alkatrészek foglalása, utalványozása, kivételezése; |
![]() | |
![]() | Üzemanyagnormák meghatározására, kezelése; |
![]() | |
![]() | Normaidő szükséglet megadása (szolgáltatás jegyzék, a munka norma és a szolgáltatás óradíj); |
![]() | |
![]() | Normázott munkaműveletekre fordított tényleges időérték megadási lehetősége; |
![]() | |
![]() | Számlázás munkalap alapján. |
![]() |
![]()
![]() |
A közszféra szolgáltatója! ![]() |