Komplex pénzügyi, számlázási rendszer. | |
Elszámolás biztosítása a MÁK felé. | |
Bankkártyás fizetési lehetőség. | |
A szülők számára külön programban: Étlap, diétás étkezés kiválasztása, étel megrendelések és lemondások. | |
Licenc díj 0 Ft. | |
A KASZPER gazdálkodási modulhoz kapcsolódó rendszer. | |
Felhő alapú szolgáltatás, web felületű elérhetőséggel. |
Etelka-program funkcióinak leírása az Önkormányzatok, Étkezést biztosító társaságok számára:
Etelka-portál leírás a szülők számára:
Az E-jegyautomata bevezetésének célja a különböző étkezések személyre szóló jogosultságának ellenőrzése, nyilvántartása, valamint a megrendelt étkezések minőségének biztosítása (tekintettel diétás étkezés, A-B alternatív menük). Az automata számára a rendelési adatokat a központi rögzítéssel működő, TITÁN-ETELKA-modul biztosítja.
A papír alapú ebédjegyek helyett az étkezők azonosítása vonalkód alapon történik, melyre diákigazolványok, lakcímkártyák, egyéb vonalkódos azonosító kártyák is alkalmazhatóak. Az étkezők a rögzített vonalkódos igazolványuk segítségével juthatnak hozzá az előre megrendelt ebédjükhöz ( reggelijükhöz, vacsorájukhoz, … ).
Az automata elbírálja az étkezési jogosultságot, amelyről hang-, fény-, szöveges kijelzést biztosít a konyhai alkalmazott számára. Az étkezők fényképes azonosítása is lehetséges, ezt az információt az e-jegy automatához tartozó monitoron tekintheti meg a konyhai alkalmazott., mellyel kiszűrhető az illegális kártyahasználat. A rendszer követi az étkezők nyitvatartási idejeit, jelzi a napi megrendelt és elfogyasztott adagszámokat, statisztikát biztosít az el nem fogyasztott mennyiségről.
Az automata autonóm hardver és szoftver elemből áll, amely az online és offline működést is lehetővé teszi. Az automata hálózati kapcsolat megléte esetén a központi rendszerbe visszajuttatja a fogyasztási információkat, amely az ETELKA-modulban lekérdezhető. Azaz egy adott személy mikor, milyen étkezésfajtát vett igénybe.
A számviteli jogszabályok naprakész ismeretében; | |
A számviteli szabályzatok megfelelő elkészítésében; | |
A létező szabályzatok felülvizsgálatában; | |
A számviteli nyilvántartások, a könyvvezetés folyamatos, szabályszerű működtetésében; | |
Az esetlegesen felmerülő új gazdasági események kezelésében; | |
A pénzügyi és üzleti folyamatok felmérésében csökkentve a létező működési kockázatokat; | |
Magyarországon, a költségvetési szervek esetében a leltárral és a leltározással kapcsolatos előírásokat a 2000.évi C. számú törvény, valamint az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló 249/2000 (XII.24.) sz. Korm. rend. vonatkozó paragrafusai tartalmazzák.
A RITEK Zrt. KATI modulja alkalmas az intézményi leltározás lefolytatására papír alapon, vagy teljesen elektronikusan (internet kapcsolattal rendelkező laptoppal és vonalkódolvasóval kiegészítve). Viszont androidos leltárkészítő alkalmazásunk a KALEL (KATI – Leltározó és mobil adatgyűjtő), még több segítséget ad az időszaki vagy év végi leltározás elkészítéséhez.
A nagyobb leltárral vagy internet eléréssel nem rendelkező helyszínek esetén javasoljuk a számítógéphez és internet eléréshez nem kötött KALEL-t futtató mobil adatgyűjtő használatát, melynek segítségével akár több munkatárs egyidejűleg gyorsan végig tud haladni a tárgyi eszközök leltározásán és felvételén.
A fenti lehetőségekkel a leltározási idő jelentősen lerövidíthető, ráadásul rendszerünk kevés kezdeti beruházással alkalmazható (bérleti konstrukció, vagy olcsó eszközbeszerzés biztosított).
Mobil adatgyűjtő alkalmazásunk támogatja:
Az olcsón elérhető android-os tabletek használatát, | |
A leltári egységek, fellelt tételek kézi felvitelét, | |
Internet elérés és számítógép nélküli offline működést. | |
Beépített kamerával vagy vonalkódolvasóval történő vonalkódos leltározást. | |
A bizottságos leltározást. | |
A kvázi aláírások, jóváhagyások kezelését (jelszavakkal). | |
Elektronikus adat beolvasást és adat visszajuttatást a KATI modulba (akár kábel nélkül wifi segítségével). |
A fenti lehetőségekkel a leltározási idő jelentősen lerövidíthető, ráadásul rendszerünk kevés kezdeti beruházással alkalmazható (bérleti konstrukció, vagy olcsó eszközbeszerzés biztosított).
Szakembereink fejlesztést kínálnak arra, hogy az Önkormányzati ASP-hez csatlakozó önkormányzatok vagy intézmények az IVK szakrendszer (tulajdonukban vagy vagyonkezelésükben lévő ingatlanok nyilvántartása) szolgáltatásait összekapcsolják a tárgyi eszközök KATI modulban rögzített, leltározott adataival.
A 147/1992. (XI. 6.) Kormányrendelet által meghatározott adatkört az önkormányzatoknak, hivatalaiknak vezetniük kell, ezt az adatbázist további fejlesztésekkel harmonizálhatják a felleltározott tárgyi eszközökkel.
Testületi Információs Modul – az egyes bizottságok és közgyűlések teljes döntési folyamatának az IT támogatása. A javaslatok, előterjesztések különböző szakaszainak átlátható nyilvántartása, a meghozott döntések rendszerezhető lekérdezése. A testületek munkájának adminisztratív támogatása.
Fejlesztésünk jelentősen megkönnyíti minden olyan szervezet munkáját, ahol a döntések kizárólag vagy többségében testületi ülésen kerülnek megtárgyalásra, elfogadásra vagy módosításra. Elsősorban az önkormányzati testületek – Közgyűlés, Bizottság – munkáját teszi jóval áttekinthetőbbé a résztvevők és a döntéshozók számára.
A Modul életszerűen kezeli az adottságokat, miszerint a választott testületi döntéshozatal egy több lépcsős előkészítő eljárással, továbbá egy publikációs folyamattal van összefüggésben, a testületi munka elválaszthatatlan a közigazgatási és tulajdonosi adminisztratív feladatokat ellátó önkormányzati hivatal felépítéséről, szervezetétől.
A Testületi Információs Modul fő feladata, hogy mind a választott képviselők, mind az önkormányzati hivatal tisztség- és tisztviselői könnyebben és pontosabban végezhessék a munkájukat.
A kezelendő adatok egy része eljárási és hivatali azonosítást szolgál, hozzáidomul a közigazgatás szervezeti felépítéséhez, egyben a döntési javaslat beépül a dokumentumok közé.
Az adatok összekapcsolása révén a testületi előkészítő, véleményező, továbbá a döntéshozatali (közgyűlési) ülések működési rendje biztosítható, időbeli tervezhetőséget nyújt, jól szervezhetővé teszi a napirend lefolytatását, a helyszínek előkészítését, továbbá a jogszabályi megfelelőséget ellenőrizhetővé teszi.
A Modul természetesen kezeli a meghozott döntések, határozatok, helyi rendeletek kihirdetését, hatályba léptetését, továbbá olyan adatbázist hoz létre, amelyből a későbbiekben gyorsan és átláthatóan kikereshetőek a meghozott döntések. Ez a funkció lehetővé teszi egy adott önkormányzat, testület munkájának adott web oldalon történő bemutatását, egyúttal biztosítja a nyilvánosságra hozatal jogszabályi kötelezettségének való megfelelést.
|
A közszféra szolgáltatója! |